Yleistä
Voit tehdä ostoksia verkkokaupassamme ympäri vuorokauden. Jos sinulla on kysyttävää toimitustavoista, tuotteista tai maksutavoista, ota yhteyttä meihin ennen tilaamista.
Kaikki hintamme sisältävät arvonlisäveron 24% ja hinnat ilmoitetaan euroissa (€), mikäli toisin ei mainita.
Pidätämme oikeuden peruuttaa kauppa tai tehdä hintamuutoksia, mikäli tilattu tuote tai sen hinta ei vastaa todellista markkintahintaa johtuen esimerkiksi verkkokaupan teknisestä virheestä tai inhimillisestä virheestä. Pidätämme oikeuden hintojen ja ehtojen muutoksiin. Asiakas sitoutuu tilatessaan näihin toimitusehtoihin.
Myyntialue
Tuotteitamme voi tilata verkkokaupan kautta toistaiseksi vain Suomeen.
Toimitusaika
Yleensä otamme tilauksen käsittelyyn tilauksen saapumista seuraavana arkipäivänä ja näin ollen toimitusaika varastossa oleville tuotteilla on 2-5 päivää. Beautybic ei vastaa asiakkaalle koituvista vahingoista ja/tai lisäkuluista, mikäli toimitus viivästyy.
Toimitusten viivästymisestä ilmoitamme suoraan asiakkaalle. Mikäli et saa tilausvahvistusta kahden (2) arkipäivän kuluessa tilauksesta, ota yhteyttä sähköpostilla info@beautybic.fi mahdollisten teknisten ongelmien varalta.
Toimitustavat
Toimitamme tilauksia pakettina postitse tai noutona Valo Work & Hotelista (Mannerheimintie 109, Helsinki, sovi noutoaika asiakaspalvelun kanssa). Kunkin toimitustavan yhteydestä näet lisäksi toimitusajan ja hinnan.
Yli 60 € tilaukset toimitetaan ilman postikuluja.
Nouto Postista/Pakettiautomaatista
Tilauksesi on noudettavissa lähimmästä Postin toimipisteestä tai pakettiautomaatista yleensä lähettämistä seuraavavina päivinä ja muutoksista ilmoitetaan erikseen. Lähetämme myös seurantakoodin paketin seurantaa varten.
Kotiinkuljetus
Voit tilata tuotteen myös Postin kotiinkuljetuksena. Lähetämme seurantakoodin paketin seurantaa varten.
Nouto
Nouto on aina ilmainen. Nouto onnistuu vain sovittuina aikoina Valo Work & Hotelista (Mannerheimintie 109, Helsinki) – otathan yhteyden aina ennen noutoa. Noutotilauksia varten pakkaamme tilauksen valmiiksi, joten tämä on samalla paikkakunnalla asuville vaivattomin ja halvin toimitustapa. Noutotilauksien maksu onnistuu verkkokaupan kautta millä tahansa maksutavalla.
Hinnat
Tuote myydään tilaamishetkellä verkkokaupan sivulla ilmoitettavalla hinnalla. Beautybic pidättää oikeuden olla myymättä tuotetta hinnalla, joka on teknisestä syystä päivittynyt verkkokauppaan väärin tai jonka hankintahinta on muuttunut. Tämänlaisessa tapauksessa Beautybic on yhteydessä asiakkaaseen ennen tilauksen käsittelyä ja kaupan purkaminen on mahdollista.
Internet-sivuilla hinnat ovat arvonlisäverollisia myyntihintoja, alv 24%.
Mikäli et saa tilausvahvistusta kahden (2) arkipäivän kuluessa tilauksesta, ota yhteyttä sähköpostilla info@beautybic.fi mahdollisten teknisten ongelmien varalta.
Maksutavat
Verkkokaupan tilauksia voi maksaa pankki- ja luottokorteilla, MobilePaylla sekä laskulla. Kunkin maksutavan yhteydessä näet mahdollisen lisähinnan kyseiselle maksutavalle. Varaamme tuotteita maksamattomalle tilaukselle enintään 7 vuorokauden ajan, minkä jälkeen tuotteet ovat kenen tahansa ostettavissa.
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com
Collector Lasku/Osamaksu
Joustoa ja valinnanvapautta – maksa kerralla tai osissa, valitsemassasi tahdissa
Lasku ja tililuotto antavat sinulle lisää aikaa verkkokauppaostostesi maksamiseen. Niitä käyttämällä voit odotella tilauksesi saapumista rauhassa ennen sen maksamista. Maksun voit tehdä joko kerralla laskulla tai pienemmissä osissa tililuotolla, jolloin voit suorittaa kuukausittain sinulle parhaiten sopivan summan ja jakaa maksun enintään 36 kuukauden ajalle.
Laskulla ilmaista maksuaikaa – turvallista ja helppoa asiointia
Laskulla saat aina 45 päivää korotonta maksuaikaa verkkokauppaostoksillesi. Pitkä maksuaika mahdollistaa sen, että ehdit tarkistaa ostoksesi ja tarvittaessa palauttaa sen ennen laskun erääntymistä.
Maksuaikaa hyödyntääksesi tarvitset myönteisen luottopäätöksen, jonka hakeminen käy helposti ostotapahtuman yhteydessä. Voit hakea sitä, jos olet vähintään 18 vuoden ikäinen ja sinulla on suomalainen henkilötunnus sekä vakituinen, virallinen kotiosoite Suomessa. Myös luottotietosi tarkistetaan Bisnode Finland Oy:n rekisteristä.
Maksutapaa voidaan käyttää jopa 5 000 € ostoksiin.
Kun olet saanut myönteisen luottopäätöksen sekä vahvistanut ostotapahtuman, saat laskun ostoksestasi sähköpostiisi. Jos haluat maksaa laskun pienemmissä osissa ja sinulle paremmin sopivalla maksuajalla (1-36 kk), sinun tulee tehdä jatkuvaa luottoa koskeva luottosopimus Collector Bankin kanssa kirjautumalla Omille Sivuille osoitteessa oma.collector.fi. Luottosopimuksen allekirjoittamisen yhteydessä sinulle myönnetään luottoraja, joka on käytettävissä myöhempiin ostoksiin luottoehtojen mukaisesti.
Kun sinulla on voimassa oleva luottosopimus, sinun tulee maksaa eräpäivään mennessä vain saamallasi laskulla mainittu vähimmäissumma mutta voit halutessasi suorittaa myös tätä suuremman summan. Sen jälkeen sinulle lähetetään kuukausittain sähköpostitse tililasku, kunnes luotto on kokonaan maksettu. Voit aina halutessasi lyhentää luottoasi myös tililaskulla mainittua vähimmäissummaa suuremmissa osissa.
Luottokustannukset ja luottoesimerkki: KAUPPIAAN NIMI verkkokaupassa sovelletaan kampanjaehtoja, joiden mukaisesti tililuoton korko on 19,2 % nimellisenä vuosikorkona ilmaistuna ja kuukausimaksu on 3,80 € kuukaudessa. Jos myönnetty luottoraja on 1 000 € ja se on kokonaisuudessaan käytetty KAUPPIAAN NIMI verkkokaupasta tehtyihin ostoksiin sekä luotto maksetaan takaisin 36 kuukauden aikana, sovellettavilla kampanjaehdoilla todellinen vuosikorko on 30,7 %, luottokustannusten yhteismäärä 433 €, maksettava kokonaismäärä 1 433 € ja maksuerien lukumäärä 36 kpl. Viivästyneistä maksuista veloitetaan lainmukaiset muistutusmaksut ja perintäkulut sekä korkoa viivästyneeltä ajalta.
Luottoehdot
Laskun ja luoton myöntäjä on Collector Bank AB, Lilla Bommens Torg 11, Box 11914, SE-404 39. Lisätietoja www.collector.fi
Saat täydelliset ehdot ja tiedot Collector Laskusta ja Tililuotosta seuraavista linkeistä:
Tarkempi palvelukuvaus: https://www.collector.fi/henkiloasiakkaat/maksa-laskulla/
Yleiset lasku- ja tililuottoehdot: https://www.collector.se/upload/Partners/Agreements/SVM/Credit_terms_All_FI.pdf
Vakiomuotoiset Eurooppalaiset kuluttajaluottoehdot: https://www.collector.se/upload/Partners/Agreements/SVM/SECCI_FI.pdf
Palautukset
Virheettömillä ostoksilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus, joka lasketaan tavaran vastaanottamishetkestä lähtien. Palautuksesta aiheutuvat kulut maksaa asiakas.
Jos huomaat tuotteessa reklamoitavaa, ilmoita siitä meille 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Tarkista saapunut lähetys huolellisesti. Vialliset tuotteet pyrimme ensisijaisesti korjaamaan. Jos korjaaminen on mahdotonta, vaihdamme sen uuteen tuotteeseen. Piilevistä vioista, jotka ilmenevät käytössä, vastaamme lain mukaan.
Noudata tilauksen mukana tulevia käyttöohjeita. Emme vastaa ohjeidenvastaisen käytön aiheuttamista vahingoista.
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.
Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).
Palautusohjeet
Palautuksesta on aina ensin sovittava myyjän kanssa. Varmistathan ennen tuotteiden palautusta, että tuotetta ei ole käytetty.
Toimitusehtojen mukainen palautus on maksullinen.
Liitäthän tilauksen mukaan seuraavat tiedot:
- Omat tiedot: nimi, osoite ja puhelinnumero.
- Tilinumerosi palautusta varten tai tieto, jos haluat vaihtaa tuotteen uuteen.
- Tilausnumero, löytyy sekä kuitista että sähköpostiin toimitetusta tilausvahvistuksesta.
- Palautuksen syy (vapaaehtoinen tieto). Emme voi vaatia syytä palautukselle, mutta haluamme kehittää toimintaamme ja haluaisimme mielellään kuulla, minkä takia palautus tehdään. Näin voimme palvella asiakkaitamme jatkossa paremmin.
Mikäli pystyt toimittamaan tilauksen mukana joko tilausvahvistuksen tai kuitin, näemme siitä maksun palautukseen tarvittavia tietoja lukuun ottamatta kaikki tarpeelliset tiedot. Antamalla meille mahdollisimman tarkat tiedot autat meitä palautuksen käsittelyssä ja nopeutat asian käsittelyä.